Startpagina Telefonie Qaller app | Problemen oplossen

Qaller app | Problemen oplossen

Last updated on Jan 15, 2025

Inkomende gesprekken worden niet ontvangen:

Wanneer er geen inkomende gesprekken binnenkomen, moeten we enkele punten controleren:

  • Staat de gebruiker in het belplan ingesteld om mee te rinkelen?

  • Is de optie 'Rinkel Qaller' ingeschakeld in de app?

  • Is de toestemming voor 'Meldingen' verleend in de telefooninstellingen?

  • Is de toestemming voor het gebruik van de microfoon verleend in de telefooninstellingen?

Melding: Loop Detected:

Het kan soms voorkomen dat de gebruiker de melding 'Loop Detected' ziet tijdens uitgaand bellen. In dit geval moet het modem worden gecontroleerd op de volgende punten:

  • Stel de MTU-waarde in op 1500.

  • Sta 'Fragmented Packages' toe.

Na het aanpassen van deze instellingen zal de melding niet langer verschijnen.

Rinkel Qaller optie is er niet:

De optie om Qaller mee te laten rinkelen wordt alleen weergegeven wanneer de volgende toestemmingen zijn verleend:

  • Microfoon

  • Meldingen

Deze toestemmingen kunnen worden ingesteld via de telefooninstellingen onder de Qaller-app. Zonder deze toestemmingen is het niet mogelijk om via de Qaller-app te bellen.